Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. február 19., szombat

Dönci 2.0 - gyurma kiegészítők készítése

A csemetém imád gyurmázni - melyik gyerkőc nem? -, így a mágneses fej elkészítése után természetes volt, hogy ezt 3D-be is megpróbáljam áttenni.


Felszerelkeztem süthető gyurmával - sajnos egy szörnyen kezelhetetlen fajtába akadtam bele, így inkább bevontam az erősebbik felemet is a munkába - és egy altatás után nekiálltunk a férjemmel gyurmázni. A párom próbálta az anyagot formázható állapotba hozni, kalapot csinálni, én szemeket, orrokat, ajkakat gyártottam.

Egyszerű jelzésszerű darabokat csináltunk, a célnak teljesen megfelel... A darabokat úgy formáztam, hogy egy tüske szerű résszel a gyurmába lehessen nyomni.

Az alkatrészek kisütése után, a következő gyurmázás alkalmával a fiam lelkesen tesztelte...
Valamelyik este, a neten barangolva jutott eszembe, hogy az a sok ügyes, süthető gyurmából ékszereket és kiskanálvégeket varázsoló meskás mit ki nem tudna ebből hozni! Az enyémhez ugyanis elég nagy képzelőerő kell (szerencsére a gyerekben még van), hogy belelássuk hogy az bajusz, az orr stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...