Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. március 14., szerda

Sokoldalú Blogger Díj

Díjat kaptam Sutacicától. Nekem is első alkalom, nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondolt.

Magamról 7 dolgot kell írnom, íme
-Van az azonnal típus és a halogató, én ez utóbbi csoportba tartozom. Mi sem mutatja jobban ezt, mint az, hogy ezt a díjat február 22-én kaptam, azóta halogatom a bejegyzés írását :-)
-Bár nekem is vannak mélypontjaim, alapvetően optimistán állok a dolgokhoz...
-Eléggé pragmatikus vagyok, imádom a praktikus dolgokat, fő szempont nálam a funkcionalitás, a gyakorlati használhatóság ugyanakkor ebbe belefér, hogy valami "csak szép" legyen...
-Nagyon!!!! eredménycentrikus vagyok (túlságosan is)...
-Szeretek saját készítésű ajándékokat adni és kapni.
-Ahogy öregszem egyre jobban tetszik a minimalizmus, a kevesebb matériát felvonultató környezet... (egy blgon olvastam, hogy valakinek összevissza 50 db holmija van, na én ettől messze állok, de egyre többet selejtezek...)
-Igyekszem nyitott lenni a világra...

A szabályok szerint tovább kellene a díjat küldeni 15 bloggernek, bocsánat, de én ezt nem teszem.... (a továbbküldözgetős dolgok mindig nagyon távol álltak Tőlem, nem tenném jó szívvel), ellenben belinkelem kedvenc blogjaimat, ha még nem ismeritek őket érdemes szétnézni náluk:
- Limara
-Kifli és levendula
-Gombvilág
-Fából fabrika
-Pöttyös doboz
-Gyereketető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...