Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. január 22., kedd

Gyors, jelzésszerű farsangi jelmez informatikusoknak

Még két évvel ezelőtt, a fiam első farsangjára (a bölcsiben) mi is meghívót kaptunk. Azon kívül, hogy a csemetémnek megcsináltam egy róka jelmezt, kellett keresnem a magunk számára valami jelmez-is-meg-nem-is megoldást, nem akartunk totál hétköznapi ruhában lenni, de rendes klasszikus jelmezeket sem akartam.

Nyomtattam a netről nekem egy cica álarcot, páromnak  egy ördög álarcot. Neki (aki informatikus) készítettem egy kétoldalú ragasztóval egy fekete pólóra rögzített szigonyt is (sajátos kivitelben).
Piros színes papírból vágtam ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...