Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. február 2., szombat

Szülinapi buli - barátságos szörnyekkel

A fiam Karácsonykor töltötte be az 5. évét. Ezévben már szerette volna, ha neki is van  bulija, így megrendeztük az első ovis barátoknak szóló szülinapi bulit.
Megboldogult HR-es koromban a több száz fős rendezvények lebonyolítása előtt nem izgultam annyira, mint életem első "babazsúrja" előtt, de szerencsére nagyon aranyos, együttműködő és lelkes  csapat jött össze, így elsőre egészen jól sült el a dolog....

A buli témáját természetesen a fiam választotta.
Mivel Karácsonykor egyéb teendője is van mindenkinek, ezért az első ovis hetet követő vasárnap délutánjára ütemeztük az eseményt.
A meghívót sajnos nem fényképeztem le: mintás karton fehér oldalára a gyerkőc mozgó szemes szörnyiket készített (mindenkinek igyekezett hozzáillő/kedvenc színben) színes papírból, a mintás oldalra sima fehér A/4es lapra nyomtatott meghívó szöveget ragasztottam (persze vigyázva arra, hogy a személyreszabottan Tamás által választott mintás karton is  látszódjon).
Az ebédlőnket saját, villám készítésű girlanddal díszítettük (színes papírok, kinyomtatott szörnyek végigöltve varrógéppel), az étkezőszekrény vitrinüvegére az ünnepelt által készített dekoráció került. A gyerekszobába csupán 4-4 régről előkerült krepp papír dekoráció került, hogy a játékot ne akadályozza...








A szívószálakat is dekoráltuk (a buli alatt viszont ezek meglapultak az innivalók mellett, így csak elpakoláskor vettük észre, hogy ezeket elfelejtettük használni).
Van önkritikám, ezért a tortát is szörnyisre készítettem, elvégre egy szörny nem jólfésült, és kifinomult, így az én torta dísztési képtelenségem sem volt feltűnő. A tésztát (piskótát) egy lyukmentes kuglóf formában sütöttem (ötlet innen), lapokra vágtam, betöltöttem, bevontam, krémcsíkokkal szörnyesítettem és elláttam szemekkel, szájjal.

(Még éjszaka gyorsan sütöttem egyet, mert kicsinek találtam az elkészült darabot, féltem, hogy kevés lesz...)
A krémet innen vettem (fahéj nélkül), a gülü szemes ötletet itt találtam. A szemek gyári, fehércsokiba mártott pillecukrok a tortakrémből rányomott szembogárral, ropira szúrva. A rémes fogas ajkakat egy hiper polcain találtam, gumicukor....
A buli alatt csináltunk néhány előre tervezett programot, persze a köztes időben jutott idő kötetlen játékra is...
-lufi szörnyeket készítettek (ilyen lapokra nyomtattam szemeket, szájakat)


-táncoltak (a gyerkőc az apjával kiválasztott néhány tombolós számot - pl. Cotton-eyed Joe - amikre aztán meglepő lelkesedéssel ropták azok is, akik máskor nem nagyon szokták )
-tombolának indult zsákbamacskáztak (akik rajzoltak nekem valami szépet, azoknak tombolajegyet rajzoltam, később kihúzáskor a jegy tulajdonosa húzhatott valami apróságot egy táskából)
-pinataztak (lisztből és vízből készült lébe mártott újságpapírcsíkokkal lufi köré papírmasét készítettem, krepp papír csíkokkal feldíszítettem, egy öntapadós papírra rajzolt szájat és szemet tettem rá, némi édességet, lufikat, apró autókat, konfettit raktunk bele).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...