Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. március 11., péntek

Bábkészítés gyorsan, olcsón - papírzacskó báb

Nemrég találtam egy nagyon jópofa dolgot: egy angol nyelvű oldalt, ahol letölthető, nyomtatható minták találhatók papírzacskó bábok készítéséhez.
A csemetém imádja a bábokat, tele vagyunk plüss bábbal, de bizony nekünk sincs mindenből (jónéhány állat hiánya derül ki időröl időre, mesélés közben). Használunk sok kesztyűbábot, ujjbábot is, de minden új darabot kitörő lelkesedéssel fogad a kisfiam. Sokszor egy-egy délutánt egy bábbal a kezemen töltök, mert a fiam imád nekik megmutatni mindent, az adott "bábbal játszani" helyettem... Olyankor pl. delfinnel autózik, kirakózik nem velem :-)...
Ami rögtön megfogott a papírzacskó bábban: egy nyomtatás, vágás, gyors ragasztás és kész is az új darab, bár sérülékenyebb, mint a "rendes" bábok, de könnyen és gyorsan pótolható is.

Az alapanyag adott volt: pár hónapja egy fióknyi, különböző papírzacskót szereztem be innen. Némi dekorálással szép és gyors ajándékcsomagolás készíthető belőle, élelmiszer tárolásra sokszor jobb mint a műanyag zacskók, én imádom...
Szóval nyomtattam, vágtam, ragasztottam (kb. 3 perc volt) és íme:

A jobbnál jobb verziókat itt találjátok. Én jövőhéten elkészítek pár saját képes verziót is, olyanokat szeretnék szerkeszteni, amelyeknél kilógó ujjak a lábak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...