Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. június 13., hétfő

Villámgyorsan elkészíthető medence játék

A fiam már télen elkezdte kérdezgetni, hogy mikor fújjuk már fel a kerti medencét (egy kisebb teraszra tehető példány). Az állandó válasz: "majd nyáron!" volt. Június elején aztán egyszer megjegyeztem, hogy te jó ég, már június van, amire rögtön lecsapott: akkor már nyár van, akkor fel lehet fújni a medencét... Mindezt viharos, szeles, esős, hűvös időben :-)... Ezután mindennap téma volt. Tegnap jutottunk el odáig, hogy végre beizzítsuk. Kellett valami gyorsan összedobható játék, mert vizes játékaink nem nagyon vannak.
Rengeteg féle horgászós játék kapható. Ennek az elkészítése fotózással együtt is csak 2 percig tartott:

Volt itthon évek óta felhasználásra váró dekorgumi készletem, gémkapcsok, horgászbotot pedig a gyerkőc kis fahalakat tartalmazó horgászósjátékából kölcsönöztem. Több dekorgumi lapot egymásra téve pillanatok alatt kivágtam a halakat, máskor - ha egyszer lesz időm rá - szebb és különböző mintájú halfajtákat fogok kinyomtatni sablonnak. Mindenesetre így is eljátszogatott vele egy ideig...
A gémkapcsos ötletet egyszer egy boltban vásárolható mágneskészlet-játékban láttam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...