Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. június 13., hétfő

Laminálás, mágnescsík

Én inkább a természetes dolgokat kedvelem, és hát valljuk be a lamináló műanyag és a mágnes ettől nagyon távol áll. Mégis miért használon őket annyiszor? Mert annyira praktikusak, gyorsan, jól használható gyerekjátékok készíthetők belőlük, hogy egyszerűen vétek lenne nem kihasználni a lehetőséget.

Gondoltam mindenféle részletes leírás nélkül összeszedem én eddig milyen játékokhoz használtam őket.
  • Fiam gyalog korszakának elején egyszerű, olcsó mesealakos kártyák hátuljára tettem mágnescsíkokat, ezeket a hűtőn rakosgatta míg én főztem, mosogattam...
  • Mágnescsíkot tettem a bölcsiben készített facsipeszre, így azóta mágnestáblán használjik képtartónak.
  • Döncit készítettem.Nézd meg itt.
  • Autókat, munkagépeket nyomtattam a netről, kivágtam, külön vágtam le a kerekeket, nagyobb alkatrészeket (pl betonkeverő tartály), lamináltam, megint kivágtam, a hátuljára mágnescsíkot tettem...
  • Muffin készletet csináltam. Nézd meg itt.
  • Dekorgumiból, filcből figurákat készítettem, hátuljukra mágnescsíkot ragasztottam.
  • Halakat, tengeri élőlényeket nyomtattam ki innen, aztán a szokásos vágás, laminálás, vágás, mágnescsík ragasztás...
  • Répamese bábokat nyomtattam, ezeket is lamináltam a tartósság kedvéért. Nézd meg itt.
  • Foglalkoztató könyvek, füzetek oldalait fénymásoltam, lamináltam, így letörölhető filc segítségével többször is tudjuk használni...
  • Még nagyon régen (valamikor a felállás után nem sokkal), a fiam állandóan tűzoltósat játszott. Képzeletbeli tüzekre mutatott, amit valami slagnak használt cuccal (takaró, papírtörlő tekercs, vízvezetékcső stb.) mindig el is oltott. Ekkor kerestem a neten néhány tűzes képet, kinyomtattam, kivágtam, lamináltam, kivágtam és elrejtettem itt ott a lakásban.
  • Színes papírokból (alapszínek) köröket, négyzeteket, háromszögeket vágtam ki, lamináltam megint kivágtam. Úgy használja mint a tangramot szokás...
Ajánlom elfoglalt, eredménycentrikus anyukák figyelmébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...