Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. május 13., péntek

Megint répamese: készíts hurkapálca bábot!

Az előző bejegyzésben már írtam a fiam répamese mániájáról. Ha a Te csemetéd is szereti a répamesét, akkor figyelmedbe ajánlom ezt az oldalt. Jó kis képek nyomtathatók, amiből aztán pikkpakk elkészül a meséhez szükséges hurkapálca báb társaság!
Én az "A4 Puppet Pictures" feliratnál található pdf-et nyomtattam, kivágtam, lamináltam a tartósság kedvéért, megint kivágtam, majd celuxszal a hátuljára hurkapálcát ragasztottam. A mienk ilyen lett:

Figyelem! Az apókát tükrözni kell, mert így nem tud a többiekkel répát ráncigálni!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...