Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. május 22., vasárnap

Játéktartó szütyő

Ma a fiam egyik bölcsis társának szülinapjára voltunk hivatalosak. Sokat gondolkodtam milyen ajándékot vigyünk és arra jutottam, hogy ha sk ajándékot viszünk, akkor biztos nem lesz már olyanja...
Készült tehát egy kis játéktároló/szütyő, amolyan csajos stílusban.
Bár a képeken nem látszik jól, került rá egy kis rátét, 2 kis virág között a kislány neve (ami szerintem igazán gyönyörű név: Zóra).
Hát kissé megizzasztott, nemhiába, mert én nadrágaljazáson és függönyszegésen vagyok szocializálva, ez pedig olyan merevített/bélelt igazi meló volt. Sokat tanultam belőle, és bár készítés közben gyakran voltak kétségeim, a végeredmény nem is lett olyan rossz...
Bele 3 szál Tamás által festett, ragasztott virág került, amit szánom-bánom de elfelejtettem lefotózni :-(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...