Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. július 6., szerda

Miegyéb: nagyobbacskáknak... mobiltöltő tartó

Mióta írom ezt a blogot ismét rászoktam a saját készítésű ajándékokra... Persze legtöbbet a csemetémnek készíthető cuccokon jár az agyam, de mostanában megint elkezdtem felnőttek számára is készíteni ezt azt. Most épp párom névnapjára...
Egy praktikus kis zsebecske, amiben a telefon töltője pihenhet használaton kívül, töltéskor pedig egy kis lyukon át tulajdonképp "felszegezzük" a zsebet a konnektorra, ekkor a töltendő telefon kerül a zsebbe...
Hú ez bonyolultra sikeredett.
Az alapötletet még jó régen találtam itt. Ez persze nem textil verzió, de az ötlet nagyon tetszett. Azóta a meskán is lehet már ilyen textil csodákat kapni, több alkotónál is láttam, gondoltam elkészítem a saját verziót...
A megajándékozott lelkes android rajongó, így ez a logó került rá...

Én a készítést nagyon leegyszerűsítettem:
  • kivágtam 2 db 10x27 cm-es téglalapot (egy narancssárgát, egy feketét),
  • vékony bélést vasaltam rájuk,
  • a fekete téglalap színére felvarrtam az android logot,
  • az egyik rövidebb és a két hosszabb oldalát végigvarrtam,

    na itt adta meg magát a fényképező aksija :-(...
  • kifordítottam, így kaptam egy egyik végén nyitott kis "zsákot", levasaltam
  • kettéhajtottam úgy, hogy kb. 8cmnyit felhajtottam zsebnek, levasaltam
  • a felhajtás két oldalát kis cikkcakkal összevarrtam
  • egy 2x4 cm-es téglalapot sűrű cikkcakk varrásal körbevarrtam, a téglalap belsejét kivágtam (ez a töltő dugvilájának a helye)
  • a végén a megmaradt felső nyílást egyszerűen öszevarrtam.


Első próbálkozás, varrás terén is van mit fejlődnöm, de annyira praktikus darab, hogy biztosan készítek még, lesz min gyakorolnom... (Rokonok, barátok, reszkessetek, lehet, hogy Ti is kaptok egyet!!! :-) )

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a mobiltöltőtartód! Klassz a mintája. Köszi, hogy megosztottad velünk a készítés módját, így már én is neki merek vágni :)!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...