Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. január 29., szombat

Dönci 1.0 - avagy cserélgessünk szemet, orrot stb.


Van a számítógépemen egy jópofa játék, amit biztosan sokan ismertek: a lényege, hogy egy krumplifejre lehet különböző orrot, szemeket, szájat, hajat, kalapot stb. huzogatni, rakosgatni. Amikor a csemetémet élénken érdekelni kezdte az arcberendezésünk elhatároztam csinálni fogok neki egy variálható fejet.
Ezt a képet nemrég készítettem, ezen a játék több mint egyévnyi használat után látható (őszintén szólva amikor elkészült kevesebbre saccoltam a várható élettartamát :-))


Először egy nyomtatható mágneslapra akartam különböző szemeket/orrokat stb. nyomtatni, de aztán rájöttem, hogy az apró kis kezekkel ezt nem lehet jól megfogni. Végül magát a fejet egy ilyen nyomtatható mágneslapra nyomtattam (egy rózsaszín ovális), az orrokat, szemeket, szemöldököket, szájakat, hajkoronákat pedig kinyomtattam sima lapra,kivágtam, a részeket lamináltam, körbevágtam és a hátuljára öntapadós mágnesszalagot tettem.

Az egész csomagot egy feliratozott nyitott borítékba tettem, aminek a hátulja szintén mágnesszalag került. Így akár a hűtőn is könnyen tárolható.


Eleinte rajzolni szerettem volna, mivel ez az időmbe nem fért bele képeket kerestem hozzá, mivel ez sem jött össze, végül az egyik legegyszerűbb rajzolóprogram alakzataival rajzoltam meg. Már nem is bánom, így legalább a csemete kreatívabban használja, amit én szemöldöknek szántam néha száj lesz, a haj szakáll, az orr szem stb.
Íme, ha valaki ki szeretné nyomtatni:

Ha a képet megnyitva és nagyítva nem tudod jól kinyomtatni, innen letöltheted pdf verzióban.

Ha a képet megnyitva és nagyítva nem tudod jól kinyomtatni, innen letöltheted pdf verzióban.

2 megjegyzés:

  1. Pont ilyen játékhoz kerestem segítséget, hogy házilag elkészítsem, és nagyon örülök, hogy ide találtam! Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!
      Én is örülök, hogy idetaláltál, remélem más hasznosat is találsz majd...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...