Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. január 20., csütörtök

Zenélő boci...

Már várandós koromban elhatároztam, hogy rengeteg játékot fogok készteni Neki, ha megérkezik... Hát az elhatározást keresztbehúzta az első hónapokkal, inkább első egy-két életévvel járó egyéb feladatok tömkelege. Biztosan vannak akik ezt ügyesen összeegyeztetik, de mi sokáig inkább legalább egy-egy óra alvásra vágytunk a párommal, semmint alkotni, és kiteljesedni :-). Emiatt a bébi időszakra tervezett darabok -körförgók, névvel ellátott egyedi takaró, figurás/tépőzáras falvédő, egyedi játszószőnyeg stb.- nem készültek el. Egyetlen 2 perc alatt elkészített játék várta csupán a fiunk érkezését: egy boci. Azért készült el időben, mert a pocakom mellett zenéltettük gyakran, hogy legyen neki valami ismerős idekint...
A gyorsaság és egyszerűség abban rejlett, hogy fogtam egy szép bocibábot, beleraktam egy netes hobbiboltból rendelt felhúzós-zenélős kütyüt, a maradék helyet kitömtem és bevarrtam a báb alját. Sokáig kedvenc darab volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...