Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. január 31., hétfő

Házi matrica kép készítés

Még 2010 tavaszán történt, hogy sógornőm vett egy jópofa játékot: előre nyomtatott háttérre lehetett csinálni matrica képeket, amihez volt végül egy-egy keret is. A 3 fiú szemmel láthatóan nagyon élvezte az alkotást. A fiam művét fel is raktuk a szobája falára még aznap, azután büszkén nézegette, hogy azt ő ragasztotta ám - ezt mindig meg is jegyezte.

A tóban lévő halakat elnevezte markolónak és buldózernek :)))

Mivel hasonló játékot én az üzletekben nemigen találtam, így "háziasítottam": színes papírokból egyszerű alapokat készítettem éggel, dombbal, úttal, tóval.
Pár hullámos nyisszantással, és gyors ragasztással tényleg csak pár pillanat az egész, nem kell túltervezni... (Később amikor már untam az előkészületeket, és a fiam is ügyesen festett már, akkor ezt kiváltottuk általa festett háttérrel.)
A neten jópofa clipart képeket kerestem kinyomtattam, körbevágtam, kétoldalú ragasztót tettem rá és már kezdődhetett is a "matricázás". Néha gyári matricákkal, néha A4-es avery címkepapírra nyomtatott homemade matricákkal játszottunk...
Az első elkészült művek:


A harmadiknál kitalálta, hogy elnevezi a járműveket, én meg írjam rá a nevüket, hogy ne felejtsük el... Ekkor még nem volt két és fél éves, és most így háromévesen is emlékszik minden névre...

Ezek laminálva azóta is a falát díszítik...
A felhasznált képek itt érhetők el, ha valaki kedvet kap hozzá.
(Ja, és jól jött amikor wc-re szoktatás alatt anya elfelejtett gyári matricát venni -mert ugye olyan nincs, hogy kifogyott ha egyszer jár....:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...