Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. szeptember 4., kedd

Díjat kaptam - kétszer (LIEBSTER AWARD)


Némi kihagyás után először az elmaradásaimat szeretném pótolni. Még egy nyaralással, betegséggel, lakásfelújítással ezelőtt díjat kaptam Sucikától és Sutacicától. Köszönöm szépen.

A díjjal együtt járó szabályok a következők:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell.
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
11 embert meg kell jelölni és linkelni.
Nincs visszaadás/visszajelölés.
(Ez utóbbi 3 nálam elmarad.)

11 dolog magamról:
(ebből 7 már szerepelt korábban – igen, lusta is vagyok)

  • Van az azonnal típus és a halogató, én ez utóbbi csoportba tartozom. Mi sem mutatja jobban ezt, mint az, hogy ezeket a díjakat régen kaptam, azóta halogatom a bejegyzés írását :-)
  • Bár nekem is vannak mélypontjaim, alapvetően optimistán állok a dolgokhoz...
  • Eléggé pragmatikus vagyok, imádom a praktikus dolgokat, fő szempont nálam a funkcionalitás, a gyakorlati használhatóság ugyanakkor ebbe belefér, hogy valami "csak szép" legyen...
  • Nagyon!!!! eredménycentrikus vagyok (túlságosan is)...
  • Szeretek saját készítésű ajándékokat adni és kapni.
  • Ahogy öregszem egyre jobban tetszik a minimalizmus, a kevesebb matériát felvonultató környezet... (egy blgon olvastam, hogy valakinek összevissza 50 db holmija van, na én ettől messze állok, de egyre többet selejtezek...)
  • Igyekszem nyitott lenni a világra...
  • Utálok mosogatni.
  • Szeretek nevetni (bár genetikailag lefelé görbül a szám :-)).
  • Szeretek írni és olvasni...
  • Szeretem a kihívásokat, de ami végképp nem megy nem erőltetem...


Kérdések Sucikától:
1. Honnan ered a blogos neved? 
Imádom a gyönyörű papírokat, illetve szeretek belőlük alkotni valamit. A Pipra a papir betüiből áll, és egy szép madárka neve, ezért válaszotottam ezt...
2. Kedvenc könyved?
Mindig az, amit épp olvasok (ami nem tetszik, azt rövid úton lerakom). Most épp Menzel: Hát, még mindig nem tudom...
3. Melyik az az ország vagy város, ahová szeretnél eljutni?
Skócia, Írország
4. Miben vagy a legjobb?
Szövegértés, lényeg leszűrése
5. Legnagyobb siker az életben?
A tünemény fiam... és néhány nagytudású ember szakmai elismerése még „előző” életemben
6. Álomállás?
Passszív és egyéb energiatakarékos házak tervezése (sajnos nem építészmérnöknek tanultam...)
7. Legjobb tulajdonságod?
Szeretem és tisztelem az embereket (már aki hagyja magát)...
8. Legrosszabb tulajdonságod?
Hamar felkapom a vizet...
9. Mitől félsz a legjobban?
Emberi veszteségektől...
10. Ha csak egyet kívánhatnál, mi lenne az?
Worldpeace :-)))
11. Mennyire vált a blogolás az életed részévé?
So-so, néha a való élet elszólít...

Kérdések Sutacicától: 
1. Mi késztetett arra, hogy blogot írj?


Kihasználatlan szellemi kapacitás :-)  
2. Kedvenc ételed?
Alma, eper, barack... 
3. Legszebb élményed?
Játék a fiammal... Várfalon üldögélés a párommal...
4. Kedvenc íród?
Az nincs, de pl Vámos Miklós könyveit általában szeretem.
 5. Első munkád?
TVK Rt. HR terület, mégse, diák koromban fóliát is csomagoltam, meg üveget pakoltam...
 6. Édes vagy sós?
Sós (korábban édes, úgy tűnik öregszem)
7. Tv vagy rádió?
Rádió
8. Kedvenc illatod?
Zöld fűszerek illata (bazsalikom, rormaring, kakukkfű) – na nem magamon :-) 
9. Mi lennél, ha újra kezdhetnéd?
Építészmérnök
10. Álmaid országa?
(országrésze) Csak látni: Skócia
11. Hideg vagy meleg?
Meleg.
A szabályok szerint tovább kellene a díjat küldeni 11 bloggernek, bocsánat, de én ezt nem teszem.... (a továbbküldözgetős dolgok mindig nagyon távol álltak Tőlem, nem tenném jó szívvel), ráadásul a többség már megkapta ezt a díjat. Azért belinkelem kedvenc blogjaimat, ha még nem ismeritek őket érdemes szétnézni náluk:
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...