Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. november 22., csütörtök

Adventi kalendárium

Mostanság sorra jelennek meg a neten a jobbnál jobb adventi kalendárium ötletek... Én mindig kifutok az időből, utolsó este készül el (sokszor csak az elejével voltam kész), most remélem időben kezdek vele foglalkozni.
Gondoltam megmutatom eddig nálunk milyenek voltak (már amelyikről készült kép), no meg, hogy idén mi a terv....

2007 december
Épp várandós voltam, így időm és energiám is volt adventre (no meg a nagy karácsonyi ajándékunkra, a fiam születésére) készülődni..
Wc papír gurigákat  bevontam arany és fehér papírral, arany matrica kontúrral ráírtam a számokat, és felaggattam a darts tartóként funkcionáló falécekre...(Ja és én kispályás a hétvégéket színváltással oldottam meg, így később amikor újra használni akartam néhány számot át kellett pakolásznom :-))
2010 december

A gyerkőc még csak három éves volt, úgyhogy még nem akartam elkezdeni az édességes verziót, ezért a hűtőre kis papírzsebeket tettem,

amikbe egy-egy bútorunk fotóját raktam (nem volt nehéz dolgom, a ház bútorainak nagy része ikeás, így csak kinyomtattam a netes katalógusból :-)), az aznapi fotó alapján kereste meg a bútort, majd abban az elrejtett apróságokat (pl. egy-egy gyurma kiszúró forma, ici-pici játékok, figurás mágnes stb.)
2011 december
Tavaly szuper gyors verziót csináltam, vettem egy kis fém állványt,(a szürkét)
amire sima, filctollal feliratozott papírzacskókat pakoltam édességet töltve... (erről sajnos nem készült kép)
Terv
Az idén ismét inkább a nem édességes verzió felé kacsingatok, valószínűleg minden zacskóban csak 3 szem édesség lesz (nincs is annál jobb, mint hármacskán nekiállni miután Apa hazaért) és egy közös tevékenység, amivel eltölthetjük az aznap estét... (Ha kész ehhez a lista, majd megmutatom...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...