Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2012. november 23., péntek

"Egészségügyi gyorssegély" - szemellenző infrázáshoz gyermekeknek

Se nem játék, sem nem ajándék, mégis megosztom veletek, hátha így a megfázásos időszakban jól jön másnak is ez a gyors, egyszerű megoldás.
Már tavaly is terveztem, hogy készítek a fiamnak egy levendulával felturbózött jópofa szemvédőt infralámpázáshoz.
Ezévben eddig szerencsésen elkerülte a gyerkőcöt ez a nyavalya (még akkor sem kapta el, amikor számos alkalommal apa és/vagy anya is ágynak esett). Most viszont belecsaptunk a lecsóba, már 3 hete nem tud szegénykém a náthából kikecmeregni. Nem volt hát idő tervezgetni, kivitelezgetni, 2 perc alatt meg kellett oldanom, hogy a betegségre fittyet hányó energiabombám pár percig kibírja a tortúrát...

Előkaptam egy mérőszalagot (lakberendezős koromból megszoktam, hogy bárhol, bármikor előrántok egyet, ha szüséges), rajzoltam, és kivágtam egy kis gyapjúfilc darabot, ez védi a szemét (merthogy anya ez túl fényes - csukott szemmel is), de nem lóg rá az arcára, engedi azt melegedni... A két szélét ollóval kilyukasztottam és vékony gumit fűztem bele.

Már csak a mesélő énemet kellett előbányásznom ahhoz, hogy használni is tudjuk... Az illatos, jópofa darab meg majd elkészül később...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...