Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. március 29., péntek

Húsvéti édesség másképp - apró készített meglepi locsolóknak

Tavaly és tavalyelőtt is papírt varrtam így Húsvét előtt, ezt a jó szokásomat ezúttal is megtartom... Sima bolti édesség helyett szeretem legalább saját köntösbe öltöztetni a locsolásért járót. A tavalyi verziót itt, a tavaly előttit itt találjátok.
 Most itt találtam egy jópofa ötletet, de nem is én lennék ha nem mintás papírból készítettem volna el és ha nem varrtam volna tűzés helyett...
Ilyen lett (belülre ezúttal egyenként csomagolt mini tojások kerültek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...