Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2013. március 1., péntek

Kincstartók kisgyermekeknek

Úgy vettem észre a legtöbb gyerkőc élete első pár évében tele van kincsekkel.

Már korábban is készítettem ilyen funkcióra két darabot, akkor még fadobozokat festettem és dekupázsoltam.
Mostanában inkább varrott ajándékokat készítek, ezért múlt év Karácsonyára a fiamnak már varrtam a kincstartót. Még tart az angry bird rajongása (egy évvel korábban mérges madarakat készítettem), ezért a zipzáras szütyőre a nagy sas mintáját varrtam. Mint később a megajándékozott felvilágosított ez a space változatban lévő nagy sas. Csak hogy tutjátok :-)...


A csemetém azóta a lego készletekből kivadászott kincseket (átlásztó, csillogó kis mütyürök) tart benne.
Legutóbb a fiam barátjának 5. szülinapjára készült egy teknősös verzió:



Így készült:
-a korábban használt teknőc sablont vettem elő ( itt használtam már), kivágtam filcből,
-rávarrtam a teknőst egy világos barna anyagdarabra,
-elővettem a bélésnek szánt narancssárga anyagot, egy zipzárt, és a hátlapnak szánt világosbarna vásznat, összevarrtam őket,

 -ugyanígy a zipzár másik oldalán is megtettem, a végeredmény oldalról így festett:
 -a bevarrt zipzár vászon felőli oldala:
 -a bevarrt zipzár bélés felőli oldala:
 -letűztem a vásznat a zipzár mellett:

 -a felvarrtam teknős mellett körbevágtam a barna vásznat, ugyanakkora narancs bélést vágtam ki, majd mindezt ráfektettem a zipzáras oldalra,

-körberajzoltam  zipzáras lapon a megfelelő alakot, összevarrtam és elszegtem,
-kifordítottam.


Megtaláltam a régebben készült dobozos verziókat is:


(Hú, ennyi év távlatából csak most látom a szarvashibákat...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...