Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 6., kedd

SK karácsonyi ajándék ötlet: osztott textiltároló

Bevallom a december előtti utolsó családi látogatásokat arra használtam fel, hogy ajándékötleteket gyűjtsek, így ha pár percre házigazda nélkül maradtam valahol, biztos előkerült a zsebemből a bekészített mérőszalag, vagy ha az épp nem volt akkor arasz, tenyér, alkar stb. mérőeszközeim... Így volt ez akkor is, amikor észrevettem 2 kupac gyógyszert valahol. Az egyik kupac egyik családtagomé, a másik a párjáé. Rögtön Napos textiltárolója jutott eszembe, pontosabban az, hogy ezúttal osztott verzióban kellene elkészíteni!
Ilyen lett:



Így készült (illetve csak ami változott a feljebb említett leíráshoz képest)
Két elválasztó lapot színével összefordítottam, hozzáfogtam a táskamerevítőt, az aló és felső szélét végigvarrtam,

kifordítottam, letűztem.
A tároló oldalait összegombostűztem úgy, hogy közé tettem a kész elválasztólapot:
Először gombostűztem, majd levarrtam az egyik oldalt és az alját:

Majd az elválasztólap levarratlan szélét beigazgattam az oldallapok közé a másik oldalon, ott is összevarrtam... folytattam az eredeti leírás szerint.

Kifordítás után az oldallap alját kézzel öltögettem a tároló aljához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...