Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 18., vasárnap

Sk karácsonyi ötlet (még elkészül): dobálós játék angry bird rajongóknak

A fiam a maga 4 évével nagy angry bird rajongó. Hónapok óta azt tervezgettem, hogy megvarrom neki a madarakat, no meg a malacokat, férjemmel pedig készíttetek egy csúzlit.

Ehhez találtam egy nagyon jó leírást itt. A madarakkal még nem készültem teljesen el, de megosztom Veletek eddig hogy haladok... Még Ti is elkészülhettek vele, remélem még én is el fogok (pontosabban két garnitúrával, mert az uncsitesók is ilyet kapnak...)
Szóval ennek az oldalnak a szabásmintáinak és leírásának alapján csinálom, az alapanyag színes vászon, a szemek, csőr, bóbita stb. filcből készülnek.
Én a rátétes technika (hátulról varrás) helyett inkább kivágom a szabásminta alapján a szemeket és a színén körbevarrom, a bóbitát nem tömöm ki, csak kivágom filcből... A gomócok tetejét, alját és a tömőnyílást kézzel öltögetem össze...
Így állok ma este (ha elkészülök felrakom)...
Még a csőröket kell ezekre rávarrnom, plusz a többi kiszabott madarat, malacot megcsinálni... Azt hiszem ez az idei Karácsony legnagyobb falatja.
Remélhetőleg nagyokat fogunk játszani az egyébként is sokat használt építőkockák segítségével :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...