Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 16., péntek

Sk karácsonyi ötlet (még elkészül): társasjáték kisgyerkőcöknek

Ezt a társasjátékot ajánlom azoknak, akik maguk szeretnének ajándékot készíteni, de túl sok idejük már nincs a kivitelezésre.

Nem saját tervezés, az ötletet egy (ha jól emlékszem) Jarmies nevezetű rajzfilmsorozatban láttuk a csemetémmel. Mivel már akkor volt egy bolti társasjátéka, amiben helyenként egy-egy csiga miatt vissza lehetett csúszni (ez persze nagyon tetszett neki), ezért jól megjegyeztem a dolgot, tudtam, ezt el kell készítenem...
Unokatestvérek egyik karácsonyi ajándéka lesz...
Ez egyelőre saját, teszt verzió, nyomtattam és lamináltam, jövő hétig ha sikerül fém alapot szereznem, akkor mágneses verzióban szeretném elkészíteni, hogy utazás közben is jól lehessen használni....
A lényeg: a játék mindig azzal kezdődik, hogy megalkotjuk a gyere(ke)kkel a pályát, azaz létrákat és kígyókat helyezünk el tetszés szerint a táblán. Ha létrás mezőre lépünk felmegyünk rajta, ha kígyósra akkor lecsúszúnk...
A továbbiakban normál, egyszerű lépkedős társas, dobókockát és bábukat készítünk/rakunk hozzá. Már egészen kicsi, számolni tanulgató gyerekek is játszhatják. Minél több a létra és a kígyó annál jobb...
Innen kinyomtathatod a táblát. A kígyót itt találtam, a létrát pedig itt. (De rajzolhatsz is hozzá...)
(Szolgálati közlemény: ezúton szeretnék mindenkitől elnézést kérni, aki  nem tudta letölteni a táblát - a kéréseket a G egy általam kevéssé használt email címre küldte- mostmár remélem mindenki számára elérhető lesz. Ha mégsem kérlek megjegyzésben jelezzétek! Köszi!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...