Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 28., szerda

Sk ajándék ötlet: laptoptartó

Sajnos az idei Karácsonyunk nagyon ridegre és szomorúra sikerült. Betegség miatt távol voltunk a családtagjainktól, és a betegség miatt nyűgösen teltek a napok. A kézzel készített ajándékaink ugyan elkészültek, de az előbbi okok miatt csak később tudtuk átadni őket, néhányuk még nálunk pihen. Azért a még fel nem rakott darabokat is megosztom veletek, hátha valakinek év közben is jól jön az ötlet...
A következő ajándék laptoptartó volt.
Egy rétegelt lemez alapra tűzött textilrészt töltöttünk fel polisztirol gyöngyökkel. Ilyenek lettek (pontosabban kettő, az elkészült 3 darabból):


Az elkészítés egyszerű volt,
  • vágattunk egy-egy 35x45 cm-es téglalapot rétegelt lemezből,
  • ezt a párom spray festékkel lefújta feketére,
  • én kerestem a neten mintákat amit kinyomtattam, kivágtam, szivaccsal akril hobbifestéket vittem fel a rétegelt lemezre,
  • egy fekete anyagra ráfektettem a rétegelt lemezt, köberajzoltam, majd kivágtam a rárajzolt téglalapnál körben 10-10 cm-rel nagyobb lapot (mivel a fekete anyagom műszálas volt, a biztonság kedvéért szabtam ki egy ugyanekkora pamut bélést is)
  • varrtam a fekete anyagra fogantyút, majd összevarrtam a sarkoknál (így egy felső lap nélküli téglatestett kaptam)
  • végül rátűztük eletromos tűzógéppel a külső fekete anyagot és a pamut bélést 3 oldalon a rétegelt lemez élére, betöltöttük a golyócskákat, majd letűztük a negyedik oldalt is, ragasztópisztollyal a párom rögzítette a szegőszalagot a tűzés mentén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...