Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 13., kedd

Sk karácsonyi ajándék ötlet: előszoba zseb és kulcstartó

Egy vékonyka előszobába készült ez a ki fali rendező. Falra is tehető, de a leendő tulaj meglévő polcrendszerének oldalához van méretezve, hogy ha akarja oda is tehesse.... A feliratok helye műanyagzsebekkel megoldott amibe szabadon cserélgethetők a papírkártyák. A rögzítés a felső léccel lehetséges, albérlet lévén így a falon már meglévő lyukakhoz igazítva fúrható, a kulcsokat az alsó lécbe csavart kis kampók tarthatják...


(Bocs, a fotón még fa részek darabolásra, csiszolásra és kulcstartó horog becsavarozására várnak, ha a párom elkészül vele, cserélem a képet...)
Így készült:
  • Kiszabtam 2 barna textil és 1 táskamerevítő téglalapot 30x52cm(+varrásráhagyás) méretben, egy 24x20 cm-es(+varrásszél), egy 24x30 cm-es(+varrásszél) és egy 36x30 cm-es(+varrásszél) téglalapot hímzett anyagból zsebnek, valamint 7 csíkot fülnek.
  • Fellvartam a zsebekre a ki műanyagokat csipkével körítve.
  • A hímzett zsebanyagokat kettéhajtottam, közé tettem a tákamerevítőt (kivétel a gumis zseb, ott nem használtam merevítőt). A hímzett anyag széleit visszahajtottam, levasaltam. Felvarrtam a felső két zsebet.
  • Az alsó zseb anyagát is összehajtottam, vasaltam, majd a felsőperemtől gumipánt szélességben letűztem, ebbe félcentis, 25 cm hosszú gumiszalagot fűztem.
  • A zsebeket rávarrtam két párhuzamos öltésorral az alapra. A gumis zseb felvarrásánál a zseb aljára rakásokat türtem.
  • Az alap zsebes oldalát és a hátlapot plusz egy táskamerevítőt összefordítva 3 oldalon összevarrtam, felül kis fülecskéket tettem a két lap közé, kifordítottam, levasaltam, végül alul szintén fülekkel együtt letűztem.
  • Ezután mennek helyükre majd a méretrevágott, kulcstartó kampókkal felturbózott lécek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...