Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 11., vasárnap

Sk karácsonyi ajándékötlet: feltekerős ökoszatyor...

A korábban bemutatott nescafe tartó mellé készült...

Nekem egy illatszerhálózatnál vásárolt feltekerős, kis tartóba rakós verzió van, arról koppintottam a táska szabását.
Először összehajthatónak terveztem, de a gomb helyének keresgélésekor rájöttem, hogy sokkal egyszerűbb, gyorsabb ezt is feltekerni.

A minta egyben zseb is, ezt az ötletet még Lidérckénél láttam (most nem találom melyik bejegyzésében)...
  • Egyszerűen átrajzoltam a meglévő táskám formáját,
  • textilfilccel és gyerekjáték sablonnal mintáztam egy vászondarabot, ezt csipkével egy kockás téglalapra varrtam (igen ez a Karácsony nálam a régi vászon és a csipke jegyében telik),
  • a téglalap egyik oldalát levasaltam, letüztem, a másik három oldalt végigvarrtam a táska közepén, úgy hogy az alsó oldalba gumizsinórt illesztettem,
  • végül összevarrtam a táska fülét és oldalait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...