Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 7., szerda

Rendhagyó blogajánló

Amióta írom ezt a blogot egyre több érdekes írást találok a neten. Egyre több helyre keveredem el, de erre a blogra sajnos csak most találtam rá... Sebaj, bepótoltam, 2 este alatt elolvastam mind a 197 bejegyzését. Csoda dolgokat talál ki és valósít meg Levendulalány, és rengeteg csodálatos érzést oszt meg velünk. Én nagyon otthon éreztem magam Nála... Aki még nem találkozott Vele, nézze meg itt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...