Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 15., csütörtök

Sk karácsonyi ajándékötlet: elefánt babzsák 2.

Ahogy egy korábbi bejegyzésben ígértem hoztam megmutatni az "elefánt csordát". Kisfiam óvodai csoportjának, pontosabban a felének készítetettem, az óvónénitől kapott minta alapján...
A csorda vezére a mintaként kapott darab...
A dolog nehézsége abban állt (na jó, az orrmányok varrása, kifordítása és kitömése mellett), hogy a csemetém megbetegedett, így természetesen itthon maradt. Mivel nem szerettem volna ha meglátja (nem akartam tőle elvenni a meglepetés örömét), hát éjszakák és alvásidők alatt készültek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...