Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 19., hétfő

Sk karácsonyi ötlet (még elkészül): "süti por varrott tokban"

Ezt az ötletet sajnos még sikerült elkészítenem (sebaj hosszúak még az éjszakák Karácsonyig), de megemlítem, mert mire én készen leszek vele, már valószínű késő lenne belekezdeni... DE MOST MÉG IDŐBEN VAGY! Keresd elő kedvenc sütireceptedet, keverd össze száraz hozzávalókat, öntsd bele egy uzsonnazacskóba, varrd le, varrj rá receptet is papírra nyomtatva, mit kell még hozzáadni (nedves hozávalók), hogy kell sütni...
Én korábban üvegbe akartam tölteni, ennek már nagy kultusza van a neten, de ez jobban tetszik. Sajnos most a könyvjelzőim között nem találom a linket, ahol találtam az ötletet, de később ha lesz időm majd megkeresem és belinkelem. Olyan lesz mint a poros kávé, csak zutty bele egy bögrébe, adj hozzá néhány dolgot, aztán irány a mikró (ja azt nem mondtam, hogy ezt a mikros sütit (csokidarabokkal dúsítva) csinálom meg olyanoknak, akiknek épp most még nincs meg a sütőjük). Kipróbáltam, csodálkoztam, de működik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...