Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 12., hétfő

Sk karácsonyiajándék ötlet: elefánt babzsák

Nemrég megkértek a fiam óvodájában, hogy készítsek a gyerekeknek Karácsonyra elefántokat. Én másnap itthon összeraktam egy verziót, csakhogy lássam mennyi munka van vele...



Hát nekem rengeteg volt, egy egész délelőttöt elszüttyögtem vele. És mivel műanyaggranulátum töltelék volt a kérés, a töltése a jó kis könnyenkezelhető tömőaanyagok után horrornak tűnt. Na ezek után elkezdtem azon agyalni, hogy lehetne valami turbó verziót csinálni (merthát egy egész csoportnak még ha belejövök is kivitelezhetetlen így....).
Ez lett a turbó verzió:

Klasszikus kis babzsák: téglalap, tettem rá fejet flicből, szaténszalag farkat, és tépőzárakat alulra, hogy "meg is tudjon állni".


Összességében kitalálással, tervezéssel, varrással, kitöméssel volt félóra. (Azt hiszem többféle állattal is varrok még ilyen típust). Szériában még gyorsabb.
Persze mire ismét szóba került az oviban, már az első verzióhoz hasonló már ki is volt szabva... Ennyi azért még az én időmbe sem fért volna bele, úgyhogy elfeleztük az óvonénivel, a csoport felének ő készíti... Azért így is necces lesz, remélem belejövök a szériázásba. Majd megmutatom az elefántcsordát is, ha kész leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...