Egy tüneményes, nagyon érdeklődő és tanulnivágyó fiúcsemete boldog édesanyja vagyok. Szeretném bemutatni néhány egyszerű saját készítésű játékunkat, ajándékunkat, hátha más is hasznát veszi... Ha tetszenek, légy rendszeres olvasóm, várlak vissza... (Harsányi Éva)

2011. december 10., szombat

SK karácsonyi ajándék ötlet: övre tépőzárazható mobiltelefontartó

Ez az övre tépőzárazható mobiltartó az itt már bemutatott mobiltöltő tartó mellé készült karácsonyra. Egy pici telefonhoz készült férfias kivitelben.




A mobiltöltő tartónál már bemutatott elven készült, a szabásmintát 2,5 cm-rel vékonyabbra vettem, tépőzárral záródik, az övre is egy tépőzáras bújtatóval lehet felcsatolni.

Így készült:
  • Kiszabtam egy fekete, egy kockás és két bélés anyagot 7,5x27 cm-es méretben, egy 7x16 cm-es fekete csíkot övbujtatónak.
  • A kockás belső egyik szélére 4 cm-es tépőzárfelet varrtam.
  • Az övbujtatónak szánt csíkot összevarrtam, kifordítottam, levasaltam, a végeit befelé hajtva levarrtam, varrtam rá egy tépőzár párt.
  • A fekete csíkot felvarrtam a külsőt képező fekete anyagra, kb a telefon tetejének magasságában.
  • Összevarrtam U alakban egy bélés-fekete-kockás-bélés szendvicset. A varrásszélt cikkcakkal eldolgoztam, kifordítottam, levasaltam, letűztem a kifordítónyílást.

  • A 4 centis zépőzár megmaradt felét rávarrtam az előbb összeállított darab kifordítónyílás felőli végére, annak is a fekete oldalára.
  • Behajtogattam a tartót a végső formára, a tartó rész két szélét pici cikkcakkal összetűztem.
  • Kész, így néz ki oldalról....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...